Ułatwienia dostępu
I.6730.41.2024
OBWIESZCZENIE
Wójt Gminy Miastków Kościelny działając zgodnie z art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ) w związku ze zbliżającym się terminem zakończenia postępowania w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla przedsięwzięcia pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej „Brzegi 1041” na terenie działek o numerach 1041, 1040/1 i 1040/2, obręb Brzegi, położonej w gminie Miastków Kościelny” .
z a w i a d a m i a m
strony postępowania o możliwości zapoznania się z aktami powyższej sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Dokumentacja sprawy dostępna jest w godz. od 700 do 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
I. 6730.55.2024
O B W I E S Z CZ E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zawiadamiam, że w dniu 2.12.2024 roku na wniosek Gminy Miastków Kościelny, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia pn. „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu” na działce o nr ewidencyjnym 46/4 w miejscowości Miastków Kościelny, gm. Miastków Kościelny.
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, w godz. od 700 do 1500 w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
I.6730.24.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
Zgodnie z art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), zawiadamiam że w dniu 31.10.2024 roku na wniosek P4 Sp. z o.o. ul. Wynalazek 1, 02-677 Warszawa została wydana decyzja o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia pn. „Budowa stacji bazowej telefonii komórkowej P4 „GAR4492A” wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” na działce o nr ewidencyjnym 331 w miejscowości Zabruzdy, gm. Miastków Kościelny.
W związku z powyższym informuję, że strony mogą zapoznać się z treścią decyzji, dokumentacją sprawy oraz opiniami i uzgodnieniami właściwych organów w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w godzinach 7:00-15:00.
Od wyżej wymienionej decyzji stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania w terminie 14 dni od skutecznego doręczenia, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Wójta Gminy Miastków Kościelny. Odwołanie od decyzji o warunkach zabudowy powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie. Zgodnie z art. 49 § 2 KPA doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 31.10.2024 r.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
I.6730.24.2024
OBWIESZCZENIE
Wójt Gminy Miastków Kościelny działając zgodnie z art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ) w związku ze zbliżającym się terminem zakończenia postępowania w sprawie wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia pn. „Budowa stacji bazowej telefonii komórkowej P4 „GAR4492A” wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” na działce o nr ewidencyjnym 331 w miejscowości Zabruzdy, gm. Miastków Kościelny
z a w i a d a m i a m
strony postępowania o możliwości zapoznania się z aktami powyższej sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Dokumentacja sprawy dostępna jest w godz. od 700 do 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
I.6730.15.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
Zgodnie z art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), zawiadamiam że w dniu 19.09.2024 roku na wniosek JWS PV2 Sp. z o.o. ul. Bukowiecka 92, 03-893 Warszawa została wydana decyzja o warunkach zabudowy dla przedsięwzięcia pn. „Budowa farmy fotowoltaicznej Zgórze PV o mocy do 2 MW” na działce o nr ewidencyjnym 908 w miejscowości Zgórze, gm. Miastków Kościelny.
W związku z powyższym informuję, że strony mogą zapoznać się z treścią decyzji, dokumentacją sprawy oraz opiniami i uzgodnieniami właściwych organów w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w godzinach 7:00-15:00.
Od wyżej wymienionej decyzji stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania w terminie 14 dni od skutecznego doręczenia, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Wójta Gminy Miastków Kościelny. Odwołanie od decyzji o warunkach zabudowy powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie. Zgodnie z art. 49 § 2 KPA doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 19.09.2024 r.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
I.6730.41.2024
O B W I E S Z CZ E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zawiadamiam, że w dniu 28.08.2024 roku na wniosek New Energy Investments sp. z o.o. ul. Jasnogórska 9, 31-358 Kraków zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustalenie warunków zabudowy dla przedsięwzięcia pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej „Brzegi 1041” na terenie działek o numerach 1041, 1040/1 i 1040/2, obręb Brzegi, położonej w gminie Miastków Kościelny” .
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, w godz. od 700 do 1500 w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Podano do publicznej wiadomości poprzez: