Ułatwienia dostępu

Regulamin konkursu „Piękna zagroda wiejska 2018”

  1. Cele konkursu

-         popularyzowanie przykładów estetycznego zagospodarowania zagród,

-         poprawa warunków estetycznych i higienicznych zagród wiejskich,

-         pobudzanie inicjatyw związanych z poprawą estetyki zagród wiejskich,

-         aktywizacja społeczności wiejskiej w kierunku poprawy wizerunku wsi,

  1. Organizatorzy konkursu

Organizatorami konkursu są: Ośrodek Doradztwa Rolniczego w warszawie Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Garwolinie i Komisja Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Powiatu Garwolińskiego.

W lustracji i ocenie gospodarstw udział wezmą specjaliści Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego w Garwolinie, przedstawiciele komisji Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Powiatu Garwolińskiego oraz Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Garwolinie.

  1. Założenia konkursu

Konkurs swoim zasięgiem obejmuje teren powiatu garwolińskiego. Koordynatorem działań związanych z konkursem jest kierownik PZDR w Garwolinie.

  1. Warunki udziału w konkursie

Do konkursu mogą przystąpić właściciele estetycznie zagospodarowanych zagród wiejskich o charakterze rolniczym, ogrodniczym i sadowniczym. Warunkiem udziału jest wypełnienie deklaracji uczestnictwa w konkursie i złożenie jej osobiście w Biurze Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego w Garwolinie ul. Staszica 10 , faksem tel. 256822905 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 15 lipca 2018.

Do eliminacji nie mogą przystąpić laureaci I miejsca, nagrodzeni w konkursie w latach ubiegłych.

Lustracja gospodarstw przez komisje powiatowe odbędzie się w terminie do 15 sierpnia 2018. W trakcie lustracji komisje konkursowe wypełnią protokoły z oceny każdego gospodarstwa. Gospodarstw będą kwalifikowane według kryteriów zamieszczonych w protokole z lustracji.

Laureaci konkursu zostaną przedstawieni w trakcie Dożynek Powiatowych.

Załączniki:
PlikOpisRozmiar
Pobierz plik (DEKLARACJA UCZESTNICTWA W KONKURSIE.docx)DEKLARACJA UCZESTNICTWA W KONKURSIE.docx 14 kB

   Dotacje

  Inwestycje

  GOPS

  Druki

  Odpady

  Wybory 2024

Urząd Gminy Miastków Kościelny

ul. Rynek 6
08-420 Miastków Kościelny

Jak dojechać?
Kontakt

tel. 25 751-12-86
fax 25 751-12-86
Email: gmina@miastkowkoscielny.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek
7.00-15.00
sobota-niedziela - urząd zamknięty

Zgłoszenie awarii

Zgłoszenia w sprawie awarii kanalizacji, oświetlenia ulicznego, uszkodzeń dróg gminnych pod nr tel. 503 367 913 w godz. 7-15 (pon.-pt.)

Copyright © Gmina Miastków Kościelny | Wykonanie DK MEDIA

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą jakość na naszej stronie.